Monday 14 November 2011

Cuci mata

Salam..
Lama x bercerita kat sini ye..mybe aku bz & x de idea..
aku ari ni x brp nk sht...coz smlm aku skit..satu hari aku x leh tido..badan semua sakit2..mybe aku perlukn percutian utk rehatkn minda & badan..

Dalam ms tu sempat jgk ptg aku dgn mak g jln2 kt bpmll..ade benda yang aku hajati nk beli..jln pnye jln..sempat jgk posing kt kedai perhiasan brngn cendermata..hehehe...



Nak tau barang ape aku beli???cm biasalh perempuan spt aku memng x leps dr kosmetik..aku beli eyeshadow..ade lapan warna kesemuanya..i love very much touch up...pasni bleh aku touch up kt muka plak..


Nanti aku kongsikn demo touch up eye yng aku cipta sendiri...sebenarnya aku meng x suke nmpk wajah pucat..sbb tu hampir setiap hari aku mekap...kadng2 simple..kdng2 over..hahaha
Aku x kish org nk ckp pe,yg penting aku hppy pe yg aku buat..lagipun tunang aku pn suke sngt aku bermekap..nasib satu kepala...

tunggu ye aku akn letakkn gmbar make up eye base..cau dulu...^^

No comments: