Saturday 31 December 2011

penutup 2011

SALAM...
Selamat pagi semua..hari ni secerah mentari..secerah hati ku..
ari ni aku nk berceloteh tentang penutup tahun 2011...macam2 suke duke..pahit manis aku lalui sepanjang tahun 2011..mengimbau kembali saat2 bahgia,stress,cemas..dll..
disini aku aku ingin kongsi pengalamn & senarai dr awl thun hingga peng hujung...
  • AKU BERTUNANG - tanggal 27/02/2011 aku selamat mengikat tali pertunangan dgn pilihan hati NORAZWAN UYOP dikediaman aku pd pkl 3 ptg hari ahad.bertemakan biru laut.hantaran 15 dulang berbalas 11 dulang..
  • ADIK LELAKI MSUK HOSPITAL PPUM - adik aku disahkan mengidap penyakit ketumbuhan dlm hidung memerlukan rawatan segera di PPUM..pembedahan berjaya dilakukan & menelan belanja sebanyak RM4500..
  • PERTUKARAN KERJA - aku mula dapat arahan  baru bekerja sepenuh masa diamanahkan menjaga kedai semasa ketiadaan boss outstation..setelah itu dinaikkan gaji..
  • KONTROVERSI DI TEMPAT KEJE - kekecewaan semua pekerja termasuk aku terhadap majikan yang mengambil kesempatan di atas cuti tahunan dimasukkn kedalam cuti raya cina..
  • MENDAPAT TAWARAN PEKERJAAN - mendapat dua tawaran pekerjaan iaitu pertama tawaran keje di GDEX BUKIT PASIR tapi aku menolak atas minat aku terhadap elektrik.kedua tawaran bekerja di SYARIKAT TELEKOM MALAYSIA di Bangsar Kuala Lumpur tapi aku tak pergi juga atas sebab2 yg tak dapat dielakkan..
  • CUP PRIX MOTOR KLUANG - aku & tunang pergi melihat secara live perlawanan perlumbaan motor cup prix antarabangsa di stadium kluang..first time beb!!fun!!
  • PERGI BERCUTI - percutian di melaka bandara bersejarah & air terjun gunung ledagng sungguh menyeronokkn..
  • SAHABAT - kekecewaan sahabat sejati melupai diri ini..kesedihan teramat sangat..kawan2 di hypermarket bpmall ramai yang berhenti.sayang mereka semua...
  • LOKASI2 BARU - pergi tmpt mandi manda baru sekiatar batu pahat yg belum pernah dilawati..mandi sampai hujan turun..hehehe!!
Itulah senarai carta paling hits sekitar tahun 2011...kenangan ini tak kan aku lupakan...


No comments: