Sunday 30 December 2012

Sorotan 2012

salam pagi yang ceria buat semua..
hai..bagaimana percutian anda semua..best?menarik?tentu ramai yg dh pulng ke tempat asal masing2 bagi menyempurnakan tugas utuk tahun 2013 yg bakal mnjelma ..

Haaa!! ari ni aku nk imbas kembali sorotan tahun 2012..

  • HOBI BARU KU -  hobi jahitan memanik di baju & tudung..setelah sekian lama aku cume   pandang2 jek akhirnya aku pndai mnjahit hanya melalui mentor aku (mak) & youtube.
  • PERKAHWINAN - mnyaksikan hari bersejarah kawan2 seangkatan telah melangsungkn perkahwinan dgn tema pelamin terkini tersirgam indah bak raja sehari.
  • BANJIR - hujan yg tidak henti mnyebbkn banjir di beberapa kwsn batu pahat..
  • TISU BUATAN TANGAN - ilham bunga kraftngn dgn mngunkn tkertas tisu di kala bosann ..hahaha ^^
  • INAI(HENNA) - melukis inai di atas tapak tngan mngikut kreftivity sendiri...tu dia..
  • PMR 2012 - adik aku tercinta dapat 8A dlm PMR.. banganya...tgklah sape akaknya..(chewah!!)

HARAPAN TAHUN 2013 AGAR TERUS MAJU,JITU,TEGUH,CEMERLANG & TERBILANGT...AMIN..
SELAMAT TINGGAL 2012...SEE U..BYE..BYE..........

No comments: