Monday 7 January 2013

Perletakkan Jawatan Awal Tahun Baru 2013

Assalamualaikum w.b.t rakan2 yg dikasihi selalu..slmt tghari semua..mkn ape??nasi asam pedas,nsi ayam,soto??Aku hanya mkn murtabak+karipap+limau ais..sodap tu...

Tahun baru ni aku dengan sedihnyer telah meletakkn jawatan (berhenti keje) sbg.Part-time CASHIER di hypermarket Pasific Bpmall..Bnyk kenangan pahit manis di sana..Bermula brkhidmat pada Tahun 2010 dgn zero@sifar ilmu..brbagai pengalamn aku tempuh..bermcm2 org aku jmpe..

Mulanya aku rasa sayang sangat nk brhenti tapi dgn dorongn tunang tercinta akhirnya aku lepaskn jua pekerjaan aku tu..diam2 awal mula dulu niat dihati hanya 3 bulan jek tapi tidak disangka2 meleret 3 tahun lamanya aku jadi CASHIER..

Kawan2 disana spt.syidah(dh brhnti),kak anne,kak liza cantik,ibu,kak azza,ah poo(senior cashier),nana,sahliza,kak sal&kak idah,abg sham,(guard)dll semuanya baik2 belaka.Jasa baik & tunjuk ajar korang x dpt aku lupakan sampi bila2.

Akhir sekali,aku doakan moga kalian sihat sejahtera hendaknya & BERBAHAGIA SELALU :)



No comments: