Thursday 2 October 2014

SEMAKIN HAMPIR -MY BABY BUMP

ASSALAMMUALAIKUM KAWAN2... SALAM CERIA HENDAKNYA..

 Sejak dah nak msuk bulan oktober ni mulalah aku nervous semacam..maklumlah due aku nak bersalin dah semakin hampir..rasa mcm sekejap je ms berlalu..persiapan utk menanti kelahiran cahayamata dlm 70%..hehe..sekarang dah masuk 35 minggu..

 Jadi,keadaan badan aku semkin  kurang selesa sekarang semua serba tak kena sbb baby semkin mmbesar & banyak pergerakkan..selalu jugak berjaga malam sbb baby dlm perut ni suka sangat bermain2 dlm perut ni..
Walauapapun aku tetap gembira & rasa sngt sweet bila  dpt menyentuh pergerakknnya yg selalu terbojol2 tu..
Banyak jgklah ilmu aku ceduk dari kwn2 yg sudi berkongsi tips2 melhirkan serta pantang larang selps berslin..
AKU BERHARAP DIPERMUDAHKAN WAKTU BERSALIN NANTI..IN SHA ALLAH ;)


No comments: