Saturday 27 February 2016

MEMANIK TIME

Assalammualaikum...wb.t.

Yuhuuu!!hai..jumpe lagi kita..hari ni bnyk masa nk updated semua perkara yg aku dh miss..
termasukkn entry kali ni...jahit memanik..

Nak dijadikan cerita, sepupu aku IMAI nk minta aku tolong jahitkn manik pada bajunya..lalu aku pn tny nk design manik macam mana..sekli dia syorkn jahit manik terkini mcm NORA DANISH pakai kt baju raya dia..iaitu manik CHUNKY BEADS..

Antara contohnya spt ini :









Jadi aku pn mencube...lalu terhasilkn jahitan manik chunky beads aku

Aku jahit pada kain net sbb baju sepupu aku blum siap ditempah..jadi dia cadangkn aku jahit kat tmpt lain dulu..
Sebenarnya inilah kali pertma jhit chunky beads..boleh tahan mncabr jgk...nmpknya aku pn nk jahit jgk lah kt baju aku..hehe....barulah nmpk awesome x gitu... :)

No comments: