Wednesday 24 January 2018

Tahun baru 2018 azam baru

Assalammualaikum..
salam sejahtera buat semua..πŸ˜‰
lama kiranya diri ini tak menulis coretan diri..

Mula2 sekali nak ucapkan selamat tahun baru 2018..msti banyak kenangan pahit manis telah berlalu pada tahun lepas..jadi tahun ni cipta azam baru..semangat baru...

Nak dijadikan cerita..tahun ni tahun paling bermakna sebab akan menyambut kelahiran orang baru dlm hidupku..aku disahkan hamil 2 bulan pada 10/1/2018..sungguh tak kusangka tak ku duga..patutlah perubahan pada diri aku sering demam..x lalu mkn..rasa mual..rupanya perut aku ada isi..nampaknya anakku si ejul akan jadi abang..tapi tulah bnyk kelainan mengandung kali ni..badan tak kuat..sering letih..tak boleh mkn pedas2..makan sllu tak hbis..tak boleh angkat benda berat2..

In sha allah aku dijangkakan bersalin pada bulan ogos sama dgn bulan kelahiranku..berharap sngt kali ni dpt anak perempuan..tapi klu lelaki pun ok juge..asalkan bayi aku sihat & comel😊

jom lihat carta baby dlm kandungan..


ku berdoakan agar kandunganku terpelihara..selamat hingga waktu bersalin kelak..aminnn...
 



 


No comments: