Wednesday 28 December 2011

lagu2 best..Part 2

CARTA HATI-Najwa Latif

Engkau duduk di situ
diam tersipu malu
mahu mendekati aku

Aku mulai resah
hatiku jadi kebah
melihat dirimu aku rebah

Tapi hati ini kuat menyatakan
kau terkini duduk di carta hati
lagu cinta kita bermula
dari mata turun ke jiwa
dari teman menjadi cinta
dan berjanji untuk setia
sehidup semati kita
menjanjikan bahagia
untuk kita berdua selamanya..

Jangan engkau jangan pergi
jangan tinggal ku sendiri
jangan tinggalkan carta hati

Kau janjikan bahagia
ku janjikan kau tak terluka
teruslah berada di carta hati kita...


OMBAK RINDU-Hafiz & Adira

Tuhan tolong lembutkan hati dia
untuk terima ku seadanya
kerna ku sanggup
kerna ku tak mampu
hidup tanpa dia disisiku

Tuhanaku tahu banyak dosa ku
hanya ingat kamu kala duka ku
namun hanya kamu yang mampu membuka
pintu hatinya untuk cintaku..

Malam kau bawalah rinduku
untuk dirinya yang jauh dariku
agar dia tidak kesepian
selalu ada rasa cinta agung

Hujan bawa air mata ku
yang mengalir membasuh luka ku
agar dia tahu ku terseksa
tanpa cinta dia di hatiku
hanya mampu berserah
moga cahaya tiba nanti...


JANGAN LUPA NAMAKU-Pompa Bensin

Walau aku tidak bersamamu
jangan engkau lupakan diriku
walau aku tiada disisimu
jangan engkau lupakan namaku

kerana..
Aku mengingati mu...
kerana..
Aku mencintaimu...

Andai aku
bisa bertemumu
dengan senyum ku tadah syukurku
andai aku bisa menyentuhmu
airmata pasi deras gugur

Kerana..
Aku merinduimu...
Kerana..
Aku sentiasa menyintaimu sepenuh hati..

Walau kamu
jauh di mataku
jangan aku hilang dalam kalbu
saat kamu samar mengingati
jangan aku terus kau lupakan

Kerana..
Aku sentiasa mngingatimu..
Kerna..
Aku sentiasa menyayangimu
oh kekasih hati...

Andai aku bisa memelukmu
pasrah aku tabah diujimu
andai aku bisa dicintai
dengan rela mnyerahkan hati

Kerana..
Aku merinduimu...
Hmm...
Kerana..
Aku sentiasa menyintaimu.....

No comments: