Wednesday 28 December 2011

lagu2 best..Part 1

Salam semua..harap sihat sejahtera hendaknyer..
Rasa dh lama plak x post kt blog ni..hari berganti hari..pejam celik..pejam celik dah pun nk penghujung tahun..cepat btul masa berlalu...lagi 4 hari nk ke awal tahun 2012..agak2nye tercapai x azam tahun ni???bagaimana pula azam tahun hadapn..cepat2lh cipta azam baru ye..termasuklh aku...
Kali ni aku nk post lagu2 best sepanjang tahun ni..yang paling sweet & menikam kalbu..yelah tentu semua suke dgr lagukan??macam aku suke sngat bernyanyi...x kira waktu suke..duke..sdih..aku tetap hiburkan hati aku ni..lagu2 skrg bnyk yg hebat2..aku layan semua lagu2 yg penting ia sedap didgr & best bile dinyanyikan..tpi top 10 lagu aku tetap pilih rock klasik dulu2..memng best x terkiralh..walaupun berakhir zamn tetap diminati x kira peringkat umur..aku sering kali layan karaoke bile jalan2..tmpt yg sering dituju ape lg k-box lh...hahaha

nah ambik!!dahsyat kan??pki bj kurung pun jadik..ms ni hari raya 2011 lh..nyanyi smpi tekak kering..^^.oklh tiba masanyer lirik lagu paling terhangat 2011..layan~~~~

CINTA MUKA BUKU-Najwa Latif

kita berkenalan hanya dalam muka buku
kau hantar pesan & suruhaku terima kamu
Ooo..
hatiku rasa sesuatu

Dan pabila kau kata kau mahu jumpa aku
ku gelisah berdebar hati rasa tak menentu
Ooo..
benarkah rasa itu..

Bagaimanaharus bersua
ku rasa gementar tapi bahagia
perlukah kita cari peluang pertama
walaupun kita tak pernah berjumpa..

Banyak persoalan yang berada diminda
banyak tanda tanya & juga kata cinta
otak kata jangan hati pula kata ya
hidup tak menentu adakah ini cinta

Banyak soalan banyak juga jawapannya
kata hati & rasa tak dibiar saja
setiap yang berlaku ada kebaikkannya
harus pejam mata & cuba apa saja..

Pabila kau renung tajam-tajam mata aku
ku rasa sesuatu rasa yang ku tak tahu
Ooo...
ini cinta remajaku...

Danpabila kau katakan kau suka aku
ku terdiam terkedu tak tahu mana nak tuju
Ooo...
Itulah cinta yang satu..
Cinta di muka buku....^^

No comments: