Sunday 26 August 2012

HARI RAYA AIDILFITRI 2012

ASSALAMMUALIKUM...W.B.T.


Apa khabar semua rakan2 & sahabat handai...??harap sht2 semuanya..disini aku ingin mengucapkan SELAMAT HARI RAYA, MAAF ZAHIR& BATIN..

Bagaimana dengan cuti raya semua..tentu seronok berjumpa sanak saudara yang jauh mahupun dekat..macam aku raya hanya di batu pahat saje..mklum saudara mara bnyak disini..tapi semua dh x de..hanya tinggal pakcik2 & makcik2 aje ^^

Raya tahun ni sederhana saje..sibuk manjahit sampai kuih muih hanya kuih tunjuk je..hahaha:)
seminngu sebelum raya memang sibuk membeli persiapan raya..antara tempat2 yg mesti & best dikunjung pasaraya & expo..mcm biasa tiap2 tahun mesti g expo parit raja..macam2 ade kat sn..dr barangan kuih muih,kerepek.baju,kasut,beg,mercun dll lagi..memeng sngat meriah..
Alhammulillah segala persiapan berjalan dengan lancar..

Masuk aje raya pertama aku & mak sibuk buat juadah dipagi raya..ketupat,rendang,lontong..
raya pertama aku ikut beraya dengan family tunangan ku..


Semua adik beradik tunangan balik beraya bersama..memng meriah..bayangkan adik beradik ade 13 orang termasuk ipar & anak2 buah..kami semua menziarahi rumah sanak saudara berdekatan..

Raya kedua pula aku beraya dengan family tersayang..dengan bertemakan merah tahun ini..wow!!gorjes tau!!










Gembira sangat2 tahun ni coz birthday aku dlm bulan syawal thun ni..sambut birthday dengan soto dirumah & tempat keje..
senyum panjang lebih2 lg tunang tercinta beri hadiah anting2 & gelang tangan..tq my fiance!!love very much!!

Azam moga aku dilimpahkan rezeki yg x pernah putus & memiliki kesihatan yang baik..AMIN..
nk tau umur dh berp skrg???hehehe 28 tahun..
Cepat btul ms berlalu..smpai x sedar diri dah makin berusia..tpi still maintain lag kan??

Akhir bicara..ku mohon sepuluh jari mohon ampun & maaf sekiranay diri ini bnyk melakukn kesilapan secara sedar atau tidak..hrp tidak simpan di dlm hati ye..selamat bergembira ^^






No comments: