Friday 12 October 2012

PERKAHWINAN~~~

Assalamualaikum..pe kaba kalian semua..lama kiranya x tulis kt sini..mklum pc komputer ni x brp nk elok sngt..asyik2 down jek..pepegi agak ngantuk skit coz smlm x cukup tido tgk tv jek..memng kegemaran aku wktu mlm2 ni..wlupun pent aku still ade ms nk tgk tv..aku rs ia sngt mnghiburkn..^^

Haah..tgk tajuk diatas mesti ramai tertanya2 sape yg kawin?dimn?dgn siapa?tema pe?wrna pe?cantik ke x?bkn ape tahun ni memng ramai lh yg kahwin..x kiralah org biasa mahupun artis..Antara artis2 yg kawin tahun ni cm izreen,watie elite,azza elite,lisa dgn yusry,irma,fasha sanda dll..x lupa juga ramai yg bertunag mcm liyana jasmay,diana amir..semua cntik& anis2 belaka..

Tapi kali ni aku nk bercerita tentang majlis perkahwinan kawan2..kawan2 sekolah spt ezza suhanim aku x dpt datang sbb jauh & keje..baru2 ni kawan sekampung plak khwin..haha..hari nilah dia kahwin..insyallah petg aku dtg(mintk blik keje dgn boss) iaitu pasangan Juliza & Azri..Bulan depan plak perkahwinan Raihana & siti faridah..aku pasti dtg coz diaorg buat majlis hari ahad ^^.

Seronok melihat kawan2 dh melangkah ke alam perkahwinan..moga2 diharap bahgia hendaknya hingga akhir hayat..aku nk tau bila??jeng..jeng..jeng..tunggu...maybe tahun depan kot 2013..huhuhu..hrp semua doakan aku ye..walaupun lambat lagi aku dh buat research tentang pelamin,make-up,baju dll.Aku tgk tema pelamin skrg2 memang cnggih2 & voke lagi elegent gitu..

Disini aku perlihatkan contoh2 pelamin yg menarik di mata aku...










Amacam cuci mata?best x semua pic2 ni..msti rmi rs cm nk kwin lg kn..haha..yeah dulu2 mn ade pattern2 cm ni..sweet je kn..ala2 inggeris gitu..lawa pun kena dgn tempatnya..aku survey pling murah pun pelamin sekarg siap pakej RM1500++.Nak terbeliak jugklah tgk amount nyer tu..paling mahal RM6000++.fuh!!mesti grand2 dato2 datinlh..cara make-up skrg pun sngt berlainan..agak soft & natural jek..aku suke!!!.Terfikir sejenak aku ingin mmpelajari ilmu andaman ni..insyallah x de aral melintang bulan depan aku akn hadapi kursus andaman solekkan pengantin..harapan agar aku berJAYA!!CHAYOKK!!

Jadi,target aku bile dh selesai hadapi kursus tu aku nk ambik kursus deko pelamin plak...pas ni klu ade sesiapa nk khidmat andaman aku blehlah aku solekkn ye~~(berangan jap).Insyallah...mnlah tau kan aku ceburi bidang andaman ni suatu hari nnti..bolehlah aku bukak butik idaman aku sejak dr dulu lg..^^

No comments: