Thursday 16 May 2013

EPISOD KE-2 PRODUK NUTOX VS GINVERA GREEN TEA MARVEL GEL

SALAM..Hai kengkawan!! :) tgh berehat ke??Harp semua dlm mood ceria ari ni..

Masa yg telh ditunggu telah tiba Episod ke-2 tentng eksperimen aku terhadap produk skin care NUTOX..setelah seminggu aku mggunakannya didapti ianya langsung x sesuai pada kulit aku sbb ia terasa sedikit gatal,kulit aku jadi sngt kusam mcm brjemur di panas terik & mgeluarkan jerawat putih yg cair mula timbul..aagghhh....tensionnyer....!!!!!!

Seriusly..aku amat2 kecewa dgn produk ni..yeye jelah aku dah berangan2 nk cantik cun melecum mcm si FAZURA tu..last2 HAMPEH!!..Aku mulalah risau & buat carian google lagi..mcm2 ade smpi pening kepala aku dibuatnya....sehingga lah aku jln2 kat THE STORE aku mnjeling2 tmpat skin care wajah..mulalah promoter2 kat situ sibuk brtny itu ini..aku naik rimas..aku mulalah brlakon pusing2 kat situ..hahah :P degilkan aku???

Setelah puas round2 kat bhgian tu,aku mulalah mmbelek2 produk kat situ..dtglah satu promoter yg baik hati & senyum kat aku tnya apa yg dia bleh bantu..hah..mcm tulah aku nak..aku tylh mcm2 soalan tntng produk itu & ini..tentng produk ape yg brsesuaian pd kulit aku yg brminyk ni..dia pun menerangkan bhwa kulit aku memng x sesuai klu aku pki produk berasaskan sarang burung mcm NUTOX & bio essence tu..mcm pelembab safi perfect10 dll..jadi dia cadangkan produk berasaskn green tea sbb ianya diperbuat dari daun tea yg baik untuk kulit..dia ade jgk ckp mcm garnier juga sesuai sbb dia dri ekstrak lemon..tapi kena hati2 sbb x semua produk garnier yg sesuai untuk kulit berminyk..kena baca dulu keterangn dgn teliti & seelok2nya cari yg water base..

Produk garnier memng aku prnh cuba..aku hanya sukakn pencuci wajahnya sahaja sbb trbukti brkesn..Setelah brfikir panjng aku ambil keputusan mencuba GREEN TEA MARVEL JEL ni..




tgk 10 kebaikkn dlm MARVEL GEL.

MARVEL GEL GREEN TEA adalah produk pengelupasan yang sngat halus membuang kulit mati tanpa mencela kulit..sesuai untuk kegunaan harian..

Hah..pe lagi aku pun grab satu untuk merasai sendiri keberkesanannya..ternyata terbukti berkesan setelah 3 hari aku guna..muka aku bnyk keluar kulit mati tanpa rasa pedih atau gatal..kulit aku pun jadi sngt halus & sekata..x sangka ia sungguh menakjubkan..dulu klu nmpk bnda ni buat2 x pandang jek..tapi skrg aku rasa sngt2 teruja..harganya pun brpatutan..klu kwn2 nk merasainya sendiri cubalah..!!jgn brlenggah lagi..chewah!!

No comments: