Wednesday 12 June 2013

My Big E-day will coming soon....

Salam ullos!!panas sungguh hari ni kan..nasib hati pn x pns..haha..
Nak dijadikan cerita..x lama lagi  My E-day will become..tinggl 3 bulan satu benda pun aku x settle lgi..betul2 mcm koboi..mencari & mncari..survey bermcm2 survey..smpi pening kepala aku dibuatnya..

Banyak perancangan yg bermain di minda aku..Salah satunya pelamin.Bridal yg aku berkenan & berpatuttn adalah AZIDIA BRIDAL..Dia bleh lebih kurang & make-up sngt cntik..pelamin pun awesome.Mulanya berangan2 nak bt sndiri..tapi setelah dinasihatkan oleh En.Tunang x nak aku kepenatan memsang pelamin sorng2 so kena temphlah pelamin..hehe :) Pastu aku survey bunga penangah..fikir nak beli jek..bila tgk harga mak datok mahal..akhirnya buat keputusan bt sndiri coz nk save bujet,memng berbaloi2..hantaran pulak mcm biasalah aku bt sndiri..setelah fikir panjng tema warna peach + cream jadi pilihan..wahhh..x sbr nk bt niee...

Pasal fotografi plak aku dh mintak tolong kawan aku fendi ambikkn gmbar..dia dh tawarkan diri untuk tiga kali fotoshoot..pertama masa nikah,kedua masa sanding & yang ketiga masa outdoor..wow!!sangat mmberangsangkan..terima kasih kawan..jasamu  tetap kukenang...Henna plak aku fikir nak tempah kawan adik aku (piena) bt kn..yang yg simple2 je coz aku x suka yg berserabut coz aku bleh nk termuntah tgk..dahsyat kan??

Mengenai baju nikah plak aku tgh confius sama ada nak beli dah siap atau tempah..berkemungkinan besar aku beli coz aku dh membelek2 baju dari fabrik chiffon kat butik tu..harga pun berpatutan dlm sekitar RM120..harap2 x de org beli lagi..klu nk nampak gorjes + blink2 aku tambah jelah manik2..ye x??
Bilik tido plak aku bt sndiri dgn memng kelabu bulat ataupun aku hanya cat & tambah bingkai2 yg menarik termasuk bantal berbentuk LOVE akan dibeli di Onestop berdekatan tmpt keje aku..Sama dengan bunga tangan pun aku nak bt sndiri..idaman hati nak pakai bunga fresh flower(itupun klu murahlah)..klu x pki bunga matilah nmpaknyer..lol!!

Cenderhati utk doorgift plak aku x tau lagi nak bagi apa..tersangat bingung..Bag plak angaran 300 utk bag kain & 300 bag plastik bercorak..emmm..mcm2 kan keinginan..

Untuk entry yg akan dtg aku akan kongsikan cara2 buat bunga penanggah mnggunakan kain..

No comments: