Thursday 29 August 2013

Monumen Tropical Village Ayer Hitam

ASSALAMMUALAIKUM & SALAM 1 MALAYSIA.

hai kwn2..kite bertemu lagi utk bercorak coret disini..bagaimana mood anda ari ni?ok x?harap happy & bahgia hendaknya..

Oklah..tidak membuang masa..aku nak kongsikan sikit Lawatan aku ke TROPICAL  VILLAGE AYER HITAM bersama tunang tercinta pada besday aku yg ke-29 tahun yg lalu,,nilah hadiah pandangan mata yg indah aku dapat..iaitu melihat hasil kerja seni tempatan membina monumen2 bersejarah seluruh negara...

Tiket masuk utk org dewasa RM10,kanak2 RM7..Jika ingin masukkn kenderaan hanya tambah RM5.Keluasannya bleh tahanlah..klu jalan kaki memng penat..Antara Monumen2nya adalah spt..bagunan paris,taj mahal,sleeping budha,menara condong,KLCC,kuda kepang,Dinosour park dll.Rumah hantu & keretapi mini juga ada disediakam..bagi yg suka berfotoshoot tu memng sesuai sngtlah..Seronok jgk bila bawa anak2 bersiar...

Akhir kata, jom gembira bersama melihat foto2 yg aku ambil disana..peace!!!











1 comment:

wazwansuki said...

gi lah lela..yg jauh dh g yg dekat depn mata je pn best bwk si comel ke sn utk snap2 pic ala2 fotogfr profsionl..hehe