Monday 19 August 2013

Kemeriahan Aidilfitri ^-^

Assalammualaikum..
SELAMAT HARI RAYA kawan2 semua..dah 2 minggu berlalu meraikan aidilfitri..Macam mana dengan hari raya korang..best x??semestinya best kan!! dpt jumpa sanak saudara...rakan2 taulan..dapat duit raya..pakai baju cantik2..

Tahun ni paling simple aku & family beraya..hanya beraya sekitar kampung & Batu Pahat jek..yg jauh2 tu kitaorg x dpt g sbb kt sini penuh dgn jemputan majlis rumah terbuka..hehe..jgn marah ye..Nak g umah terbuka YANA SAMSUDIN kat yong peng pun x sempat tau..Korang ada gi marhaban x?mcm aku dh lama x ikut..klu x silap last aku ikut marhaban masa aku sekolah rendah dulu..waktu tu ikut marhaban makan smpi x ingat dunia smpi perut kembung buncit membulat..haha..


Tahun ni jgk..tahun dalam sejarah kuih raya umah aku cepat habis..bagussss...sebab tanpa disangka2 sepupu-sepapat yg jauh2 tu sudi datang beramai setiap hari..nasib sempat juga aku & family beraya curi2 masa..

Oklah tanpa berlenggah lagi aku kongsikan sedikit sebanyak KEMERIAHAN AIDILFITRI kami sekeluarga...





No comments: