Monday 5 May 2014

SAKITNYA WAJAHKU~~

Salam ulloss.hope hpy always.
korang nak tau tempohari aku ada beli produk skincare D'NARS kosmetik.punyelah teruja terus beli sbb tgk bnyk testimoni yg mncube berkesn..aku ambik set jerawat..sbb muka aku sering ada jerwt & berminyk.


Mula2 pki ok je..bila dh 2 hri pki krim mlm muka aku jadi berkeping2 macm salin kulit..bersisik mcm ular..aku pn x pasti sama ada pembawakkn pregnant atau mmg skincare tu x sesuai utk aku..2 minggu jgk aku mnderita skit kat muka aku ni..bukn sja skit malah kulit aku x semena2 jadik hitam legam mcm kena panas terik pantai..aku jadi STREESSS!!

Akhirnya aku mncari lagi info pasal DNARS SKINCARE ni..aku terjumpa petikan dari media bhwa produk krim mlm DNARS utk kulit berminyk merbahaya bila dipaki..kern mngndungi bahan terlarang & boleh mnyebbkn kanser kulit....aku ape lagi mulalh PANIKKK!!tanpa mmbuang masa aku terus berhneti memakai produk tu..skrg msih tersimpan bnyk dlm laci aku..aku pn rs tetiba syg nak buang sbb terkenang dgn harganya yg boleh thn MAHAL pd kira2an aku..

Sekarang aku biarkan saja produk tu berlapuk..sbb nk jdikn ia bhn bukti yg menyakitkan jiwa ni..pasni aku dah tak berani nak guna sembarangan PRODUK SKINCARE dipasaran..aku jadi TRAUMAA..



No comments: