Wednesday 9 April 2014

HONEYMOON PART 3




salam semua..bertemu kembali kita di entry yg last honeymoon ku..
kawan2 nak tahu tak mana lokasi terakhir aku berhoneymoon??hehe..destinasinya ialah AIR TERJUN KOTA TINGGI..pasti ramai yang telah pergi ke sana..tpi pn prnh gak g tapi masa tu tahun 1998..dah lama sangat..

AIR TERJUN KOTA TINGGI memang dah banyak jauh bezanya sekarang..dulu masa pegi masih cm huran..banyak batu2..tapi skrg dah ada kolam renang,chalet,restaurant,wet wolrd dll lagi..

Perjalanan aku dari melaka ke sana memakan masa selama 2 jam..hehe..nasib lalu highway..
sesampai je aku kat sna aku& husband cepat2 tempah bilik chalet..maklumlah mas aku g tu waktu puncak percutian raya cina..semua full boking nasib ygutk single sederhana tiada Tv tua ada kosong..harga bilik RM220..huh..memng dahsyatkan harganya.klu hari biasa hanya rm180..pakej diberikan termasuk srapan pagi..

Lepas check in apa lagi..kitaorg bergegas x sbar nak mndi air terjun yang sejuk walaupun aku x pandai berenag..huhu..paling terasa best sangat saat mandi di kolam renang & santai pada waktu mlm..romantik sngat..hehe..









No comments: