Thursday 26 June 2014

MAJLIS KONVOKESYEN PICC - PART 2

SALAM..hai2 semua..happy x hari ni..harp semua hppy ye & sht sellu..ari ni aku nak smbung blik entry yg lepas..

Pagi 2/06/2014 jam 6.30pg aku sekeluarga bergerak semula ke PICC & meninggalkan homestay yg kami mnginap..perjalann memakan masa lebih kurang 1 jam utk ke sana..berpandukan GPS GOOGLE MAP perjlnn lancar tanpa halangan..wlupun pagi tu agak mengantuk+ penat utk terus ke destinasi yg dituju..

Sesampai je di perkarangan PICC tepat jam 7.30 pagi ramai kenderaan sesak nak masuk kedlm utk parking..


keadaan pagi tu......SESAK..SABAR MENUNGGU..

Bila dah dapat masuk parking dlm PICC rasa lega sikit wlupn agak mnguji kesabaran..
Nak dijadikan crite, mak & adik perempuan aku je yg dpt masuk dlm depan menyampaian sijil sbb tmpat duduk terhad hnya utk 2 org..Jadi aku & husband terpaksa hanya tunggu diluar & mnyaksikan penyampaian tersebut dlm dewan org ramai...

Sementara tunggu giliran adik aku ambil sijil aku & husband bersiar2 dilm PICC..berposing ikut suka hati..pastu paling best dapat bunga dari husband aku..heheh..jgn jeles..

 amacam ada comel x?huhu..tq my husbnd bg bunga ni..LOVE IT


lepas dah posing,sarapan kiataorg pun masuk semula dewan..tibalah masa adik aku dpt sijil tu..time tu ada 2 org yang mnyampaian sijil pertama menteri sukan KHAIRI JAMALAUDDIN..pastu yag ke dua x tau sapa namanya...huhu..kesian adik aku x dpt berslm dgn khairi coz masa tu dh tukar org kedua..



nampak x ramai org?kerusi x cukup..maka bersantai di lantai dewan smbil ada yg baring..

Pkl 1ptg masa utk rehat seketika lalauan utk makan tghri..mak & adik perempuan aku dh kuar dari dewan..kitaorg cuma sempat mkn yg ada je kat cafe sbb nak mkn pki bufet mahal mak datok!!hanya beralaskan perut pau rendang daging,sandwish & air oren jek..itupun dah cecah RM30..

Acara pnyampaian tu bersurai pada jam4 ptg..pastu mulalah sesi fotografi..itupun kena byr tau..bukan FREE..kami hny ambil pakej family..siap bergambar dlm pkl 6 ptg kitaorg pn pulang ke batu pahat..

**PICTURE KAT BAWAH NI SEMUA HANYA GUNA HP SEMENTARA NAK TUNGGU GILIRAN FOTOSHOOT...









BYE2..SELESAI SUDAH CERITAKU..











No comments: