Wednesday 29 July 2015

SESUCI LEBARAN..2015

Assalamualaikum semua..

"sesuci..dihening subuh sunyi.."
"sesuci..terkenang nurani.."

Chewah..bernyanyi ria plak diriku..sesuai dg tajuk di atas kan?salam lebaran buat semua yg jauh mahupn dekat..mcm mn dgn raya korang??habis pusing g rumah sanak saudara tak??tntu bnyk juadah yg korang telah nikmati raya ni..ramai yg cantik2 belaka kn mngayakan pakaian raya..mcm2 tema ada..tahun aku tema biru utk kami tiga beranak...maklum tahun lepas berdua skrg bertiga..
Paling WIN adalah aku jahit sendiri baju si kurung melayu si kecil..pertama kali plak tu..nasib mnjadi..sbbnya tiada size utk si kecil dipasaran,malah wrna biru cm ni sush nk cari..
Tahun ni memng beraya kat umah aku..sbb tahun lepas kat rumah mertua..banyak tau anak aku dpt duit raya..pandai plak dia ambik bila org kasi..
separuh dari duit rayanya aku nampakkn barang utk dia..separuh lebih lagi aku simpan utk dia..
Jadi aku beli WALKER BABY utk si comel..nak beli emas tak bleh sbb dia bby boy..seronok dia menikmati kereta baru dia..laju je menyusur..mcm dah terrer sngt..huhu

Tema kat umah aku utk ladies ialah pink terang..

Masa ni mak aku pakai baju warna lain...kelabu biru
tapi aku ada set corak lebih kurang sama cm mak aku cume warna lain...kuning biru
Cantikkn gabungan warnanya..klu nk tau bt baju ni 'last minute'..nsib org tukang bt baju tu baik hati nak ambil tempahan lagi & siapkan dgn penuh ketenangn dgn jahitan yg amat cantik sekali..terima kasih diucapkan..

Kesimpulannya..raya tahun ni adalah sederhana...yg penting meriah..
Akhir kata dariku..SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR DAN BATIN..
Salam KOSONG2..PEACE!!


No comments: