Monday 16 March 2015

BOTOL SUSU OH BOTOL SUSU

Assalammualaikum..hai kwn2 semua..sht tak?cuaca panas skrg ni jgn mkn yg bukan2 tau..nnti demam..

hari ni aku nak celoteh pasal botol susu..masa rehat tengahari aku jln2 g kedai baby sbb nk beli puting baru..Pastu terfikir bosan dgn botol susu anak aku yg sekrg ni..sblum ni beli botol susu brang CUDDLE jek sbb ia comel & memikat kalbu..bila dh lama guna botol susu dh tak secomel mula2 beli sbb dh bertukar wrna sikit..jadi aku pn mmbelek2 botol susu dipasaran..

Macam2 jenis botol susu ada mmbuatkan terujaan melanda diriku..keliru & pening tak tau nak pilih mana satu..padahal saja je baru nak survey2 & cuci2 mata..huhu..nak dijadikan cerita mula2 dulu memng minat dgn botol terhot masa kini iaitu botol susu jenama AVENT.
Harga bleh tahan jugak..tapi itu tak jadi masalah klu dh minat sngt..cume aku rs mcm tak best plak sbb dh ramai sngt org guna produk botol susu jenama ni..jadi aku beralaih arah tgk botol susu lain..

Tetiba lihat botol susu jenama TOMEE TIPPEE..reka bentuk menarik minatku..sbb nmpk cm ramping ditgh2nya..
Harganya pulak murah sikit dari AVENT..ada pilihan warna plak tu..memng menarik..tapi bila aku research tntng botol ni ada yg kata putingnya keras sikit..mulalah perasaan aku hambar...

Jadi mulakan pencarian lagi..terlihat pula botol PIGEON..teringat puting kopek jenama ni yg aku belikan utk anak aku..
Harganya lebih kurang sama dengan TOMEE TIPPEE..designnya agak bosan sikit..tapi ada yg kata puting susu lembut sngt & sesuai utk baby..serta tak mudah meleleh keluar..

Jadi skrg aku jadi keliru..mana satu nak beli ni??agak2 si baby Ejul suka tak dgn botol susu baru??

No comments: