Monday 7 September 2015

DETOX..

ASSALAMMUALAIKUM...
hai semua..sht tak??harap semua oklah hendaknya..
nak crita...pagi2 ni aku dh ke bilik air berapa kali..bukn cirit birit tapi buang toksin namanya..
hahaha

Mesti kurang pelik apa yg aku merepek ni..tak delah sbnrnya aku nk kongsi tntng proses DETOX..dlm erti kata lain pembuangan sisa toksin dlm badan..baru2 ni aku telah mncube produk DETOX dari SEDAYU TINGGI..

Nak tahu kenapa aku try benda ni??sbb aku ada masalah pembuangan..lagipn aku rasa mcm badan aku banyk toksin mnyebbkn badan mnjadi lemah & lelemak bnyk..sebenarnya dh lama aku survey produk ni..ini semua sbb tertarik dgn gaya penyampaian & testimoni dri pengasas SEDAYU TINGGI dari PUAN YATIE..

Setelah aku mcuba 3 hari nampknya penghasilan pembuangn amat lancar sekali..rasanya pn sedap..mcm rasa oren gitu..harganya pn tak lah mahal..kira mampu miliklah..aku hny minum sebelum pkl10 mlm..1 setelah scop dlm satu gelas air kosong..amat mudah & ringkas..

nampaknya kena tunggu result dlm seminggu ye..apa jadi selepas itu..tungguuuuuu..
**adakah perut kempis??
**adakah badan rasa ringan & cergas??
**adakah nampak perubahan inchi perut??

No comments: