Wednesday 7 October 2015

MAKEUP PERTUNANGAN

Salam & selamat sejahtera utk kwn2 semua..
hai..hai.hai..harap hari ni ceria2 hendknya.

Nak story sikit kat korang..sabtu minggu lepas tetiba aku secara tak lansung jadi mak andam tak bertauliah makeupkn org tunang..sebb permintaan sahabat bernama RASYIDAH utk makeupkn dirinya..mula2 cuak jgk sbb dh lebih setahun kot tak makeupkn org...& setahun jgk tak bermain dgn alat solek..maklumlah kita cume ada sijil makeup base jek..

Alat solek aku tak bnyk sbb bnyk yg habis..& tak delah mcm mak andam betul2 makeup berlambak2..aku cume pakai alat solek yg biasa2 & murah2 jek..tak sangka plak bleh nmpk gorjes serta memberangsngkn..hehe..masa yg diambil nk makeup dlm 40 minit jek..kelam kabut sbb terkejar2 wktu rehat masa bekerja..nasib majlis berlansung pkl 3..kira sempat jugklah..

Contoh2 alat solek yang aku gunakan spt. SUPRACOLOUR FOUNDATION,SEDAYU TINGGI FOUNDATION,LIPSTICK SILKY GIRL,EYEBROW ESSENCE,EYELINER PENCIL SILKY GIRL,EYELINER IN 2 IT,EYESHADOW MAC & MAYBELLINE ALL IN ONE CAKE POWDER..

nah ni hasilnya...........

ni plak makeup tepek kat muka sendiri..........


Sekarang tgh kumpul barang makeup lagi untuk majlis akan dtg..antaranya....
 NAKED FOUNDATION 3IN1 & NYX EYELINER WATERPROOF

Diharap aku dpat kumpul bnyk lagi barang2 makeup pada masa akan datang..& belajar lagi teknik PRO-MAKEUP dgn org2 yg lagi power dlm solekkn..

sekian..berjumpa lagi di lain entry..salam sayang buat semua...PEACE!!





No comments: