Monday 26 October 2015

MAKEUP PERTUNANGAN PART-2

Assalammualaikum..
hai kwn2..tgh wat pe tu..harap semua sht ye...

Kali ini aku nak cerita sikit hasil kerja tangan aku pada 24/10/15 tempoh hari..Majlis pertunangan adik ipar aku NORASHIKIN bertemankan warna purple pink..yang bestnya semua kerja2 persiapan majlis hasil dari gabungan tenaga adik beradik & ipar duai..contoh spt D.I.Y pelamin,D.I.Y hantaran & makeup dariku...sungguh seronok sekali...

Lepas solekkn si empunya badan..aku solekkn pulak semua anak2 sedara & mak dara seramai lebih kurang 10 org..jenuh..sampai sakit pinggang..hehe..yelah..memasing pun nk cantik2 jgk..

Oklah..tak mmbuang masa lagi aku kongsikan gambar solekkan ku...










Nmpaknya smpai di sini dulu..bertemu kite lagi di coretan akan datang..BYE..BYE..



No comments: