Thursday 24 November 2011

Sahabat....Part 2

Asslammualaikum...bertemu kembali ptg jumaat...
Aku nk smbung crite smlm..Secondly,aku punye sahabat baru ms aku jd kerani kt kilang tu..Namanya fadillah..sebaya dgn aku..bln lahir pun sama..jd secr x lnsung perangai pun lebih kurng sama..
Dia sahabat baik aku ms aku seng & susah kat MIYATECH dulu..dia bnyk bntu aku dlm keje..bnyk ajar aku dlm segala hal..aku amat berterima kasih padanya..sampai bila2 pun aku x kan lupe jasanya..aku mih bersahabat baik dengannya sampai ke hari ini..bnyk suke duka aku kongsi bersm..

Thirdly,aku juga punye teman baik yang aku amat sayangi iaitu namanya ayu..aku brkwn dgnnye sejak dari bangku sekolah lagi..aku menerima dia seadanya...begitu juge dia..macam2 kami kongsi bersama..kepala gile2..suke lepak2..belajar bersama..dan lain2 lglah...bnyak kenangan manis dgnnye...yg x akn aku lupakan smpi bila2....

Susah senang dia sentiasa ade dgn aku..x kira apepun keadaan..suka,duka,dia sedia membantu..inilah dinamakn sahabat sejati..skrg dia bekerja di JB tapi dia tetp ade ms untuk aku..aku bersyukur dapat kawan sepertinye...dialah kawan dunia & akhirat aku..aku sentisa berdoa agar dia dimurahkan rezeki,bahgia & dilimpahi rahmat selalu.. 










No comments: